ballarinannesidirr Busrairem yaa Rabb’im bağışlasın ne güzel 😊 benimde bir oğlum var hamileyim gönlümden geçen kız hayırlısıyla tabiki🥰 kız gebelikleri nasıl oluyoo sizin nasıl geçmişti,hani en belirgin özelliği ne sizcee cokk merak ediyorummmm😊😊
Busrairem ballarinannesidirr benım 1.ve 2. Kızlara hamılelıgımde modem çok bulandı 6 ay boyunca ama bunda hıc bulanmadı 8.ayıma girene kadar hamıleyım demedım karnım bütünle farkettım bu son gebelıgım çok farklı☺️
zynb_ozkn Deletedmom379 insanın kız kardeşi olması çok güzel bir de üç kız kardeşiz ablmın da üç kızı oldu diğer ablamın bir kızı var benimde şimdi bir kızım olacak keşke bir kız kardeşim daha olsaydı diyorum hep 🥰
Deletedmom379 zynb_ozkn kız çocukları öyle yaaa. Bi söz okumuştum adam yazmış ki iki oğlum vardı kızım olunca anladım ki biz evde hayvan besliyormuşuz diye 😂 linç etmeyin yani de komik geldi bana 😂
Yenibebekyeniheyecan Busrairem 2 kizim var çok şükür Allahıma kıza niyet ettim hamile kaldim Rabbim erkek verdi bu kez kızlarım dünyam bnm nasip olursa 4 numara kız olur inşAllah
mucizemm_3 Benim bir dayımın 3 kızı var diğer dayımın 2 kızı küçük dayımın iki oğlu var gelin diyor 3 de kesin erkek olur Rabbim herkese hayırlı ve sağlıklı evlat versin… kız çocuğu bambaşka oluyor