3 kızım var,allah eksikliklerini göstermesin🤲🏻Dördüncü belli değil 35 haftalığım 2 hafta sonra doğumda belli olacak inşallah😊20.haftada doktorun kıza benziyor demişti birdaha da sormadım hiç.benim için hayırlısı neyse o olsun inşallah.şimdi zorlanıyorum kızlarla başım dertte malum evde benimle beraber dört kız var😃belki dördüncü de kız ise eğer beş tane kız olacak.allah eşime sabır versin😂seviyorum kızlarımı saçlarının bir telini hiçbir şeye değişmem🤲🏻Çünkü ben tek kızım üç abim bir erkek kardeşim var😊ileride bağları hiç kopmayacak inşallah