sibell777 ben çok buz yiyorum ama çok yani hep dolduruyorum eşimde ispiyonladı doktorumuza o da ye bir şey olmaz dedi ona gelene kadar çoktaaaan ısınır diye. Sonrada ben buz aküsünü ayaklarımın altına ferahlık için koymaya başladım. Bir ara karnıma değil kafasının yakınına tuttum iki dakka ondan kaçtı mesela soğuğu kafadan verip sıcağı ayaklarına tuttukça fark ettik ki sıcağa doğru dönüyor annem de yanımda olduğundan rahat rahat yaptık. 🤭🙃