sibell777 Kızlar bebeğim makat gelişi kafası midenin olduğu yerde sanırım bacakları aşagıfa çünkü sizce kafa kısmı orda olduğu için mi midem taş gibi suan resmen bir ağırlık var hiç rahat edemiyorum
Deletedmom379 sibell777 benim 36 ya kadar makattı sanki sopa yutmuş gibiydim. Hatta 36 olduğunda göğüslerimin altındaydı kafası büyüdüğü için. Ama dönerse bi nebze rahatlarsın
sibell777 Deletedmom379 suan o kdar batıyor ki midem anlatamam kasıklarım da ayağa kalktıkça aşırı ağrıyor çok zorlu ya
Deletedmom379 sibell777 makatta öyle maalesef beni düşün büyüktü bir de kaburgama vuruyordu. Hep dik duracaksın döndürmek için de evde goril gibi iki eller yerde yürüyeceksin el mahkum 🤤
sibell777 Deletedmom379 kaburgaya vuruyordu derken yan taraflarınamı yani canım bide uyurken bir rahatsızlık duyuyormuydun namaz pozisyonundamı acaba durmam lazım
Deletedmom379 sibell777 popo biraz yukarda boyna evde turlarsan rahatlarsın. Benimki kocamandı dönmesi zordu döndü bu şekilde
Deletedmom379 sibell777 soruyu atlamışım uyutmuyordu ki yemek yesem tıkanırdım nefes alamazdım sonra baktım olmuyor bende maymun gibi turladım evde turlaya turlaya döndürdüm çok şükür
Deletedmom379 sibell777 ilk başta yan durdu zaman da zorlandım sonra da baş aşağı durdu şu an da normal doğumu bekliyoruz o da gelirse
Deletedmom379 sibell777 döner döner dediğim gibi yap ama şimdi ben şey fark ettim ister istemez karnımızı az da olsa kasıyoruz. Hani bomboş bağımsız bırakmak lazım kasları o biraz zor çünkü öyle yaparsan çok rahat edersin 36 ya kadar ben ne çektim beeee
sibell777 Deletedmom379 çok zor bi durum sen de bayağı cekmişsin aay bende kesin çekicem eminim dediğin gibi tabikide yapıcam biraz önce denedim mideme de iyi geldi valla inşallah döner de bende biraz rahat ederim normal doğum istiyorum çünkü ben biraz da
Deletedmom379 sibell777 döner serbest bırak kendini karnını bir de bunu yaparken telefonun flaşını altıma tuttum doktor dedi ışığa kafa çevirir diye
Deletedmom379 sibell777 başka yöntemlerimde oldu gözümüzle anlıyorduk döndüğüne de desem mi demesem mi bilemedim şimdi bilmeden atıp tutarlar saldırırlar diye yazmadım shshsh 😂
sibell777 Deletedmom379 suan bizbizeyiz bence canım kasma kimse yıkama denicem gerçekten çünkü bu tıp akıl almaz şeylerin olması beklenilir bence