Hasbihal_42 Denizmom faydasi var gunde 1 sise problem olmuyo diye biliyorum hatta ben baxeb iki sise iciyorum 😊
nurmavisi Denizmom zararı yok. Faydası da özellikle son aylarda var. Kan basıncında değişiklikler olduğundan genelde yüksek tansiyon problemleri oluyor son aylarda. Soda da tansiyonu dengelediği için doktorlar günde bir tane öneriyor genelde 🙃