Semrag03 Urazannesi umut ışıklarım bir bir söndüleeeer😂😂😂 doktor zaten erken olma riski yok dedi ben sadece hani doğabilir artık küvezde falan kalmaz diye diyorum 😂
Sena00 Semrag03 canım merhaba hatırladınmı beni hani Doğuramiyorum postu açmıştınız kim önce doğum yaparsa haber versin diye 😂bugün bebeğimi kucağıma aldım inşallah sende sağ salim kavuşursun bebeğine 🤲