Bende nsl beşik alacağıma emin değilim anneler bi tane anne yanı istiyorum katlanan bişey odasına ahşap parmaklıklı altı yanı dolap çekmede olanlar varya öyle istiyorum ama kullanan arkadaşlarım memnun kalmadığını anlattı çok derin dediler çocuk basını çarpıyor dediler kafam tamamen karıştı 😏ikinci çocuğu olup kullanan yokmu fikir verse biraz 😊