Öncelikle kiracı ve tayinciyiz, fakat tayin ne zaman çıkar yoksa çıkmaz mı belli değil… çünkü istesekte çıkmıyor. Ama kiracının o kesin. Şimdi boş odam var ama malum hayat şartlarından dolayı şuan için oğlumuza oda yapmayı düşünmüyoruz. Yatak odası için anne yanı düşündüm fakat onlarda çekmece olmadığından ve kısa süreli kullanıldığında kararsız kaldım. Şimdi yatak odasında kullanacak, anne yanı gibi çok küçük olmayan, biraz fazla kullanılacak beşik ne önerirsiniz? Sizler neler aldınız? Nelerden memnun kaldınız? Kafam karma karışık… lütfen yardım…