Zeynepahmett Rmykzc canim Hamza ismi çok güzel. Yanlış anlama ama tek isim daha iyi oluyor öğretmenim ben öğrencilerden biliyorum sınav kağıtlarında zorlaniyorlar falan. Tabii tercih senin 💗
ipekayan Rmykzc Fırında tavuk ve bulgur pilavı yapacağız kısmet olursa ☺️ Çok zorlanıyorum bende sıkıldım artık yemek düşünmekten 😃
Rmykzc Zbtuna inşallah diger gebelıgınize bzde 16haftya kadar kız dıye bıldk kız dıye sevdk gökçe hüma olcaktı adı ama snra ogrndk ki erkek 😅
Quebonita Rmykzc Bebek oldu da ismi yok yeni eleman diyoruz şimdilik güzel bir erkek ismi bulursanız biz de talibiz 😂