Rmykzc Selahaddin Asaf koyacağız inşallah Selahaddin rahmetli kayınbabamın adı Asaf ta benim içimde olan isimdi aslında bende Hamza ismini çok severim ama ikisi uyumlu olmadığı için evin ilk oğlunun oğlu oluyor o yüzden dedesinin ismiyle Asaf koymak istedik 🤭