Zeyyno_ Bugün randevumüz vardı 32.haftamdayım ve 2024gr olmuşuz Kızlar🥰🥰🤲 sizler kaçıncı haftanızdasınız ve kaç gr bebişler?? 😍🤲🧿
haziranin25i Zeyyno_ 21.haftasinda 439 gramdi cuma günü kontrolüm var 25+5 oluyoruz ne kadar oldu bilemiyorum 😎🤗
Angelsmom Zeyyno_ 31. Haftada gitmiştim yani geçen hafta 2027 gramdı iri bir bebek geliyor dedi doktorumuz 🥰
nilsmother Zeyyno_ 19 haftalıkken 280 gram dı canım yarın ayrıntılı ultrason var bakalım ne kadar olmuş henüz cinsiyetimiz de belli degil 💁🏻♀️😆
Mhtpsahn_53300 Zeyyno_ bende 18.haftamda 250 gr dedi şuan 20 haftalığım ve 21+3 de Detaylı usg ye gircem bakalım ne kadar olmuş çok merak ediyorum 🙏
NagihanAfra Haftada gitmiştim 1800 gr gayet normal dedi bu cumartesi 33.haftada gidicem bakalım ne diyecel ilk defa nstye giricem heyecanlıyım😇
Beyza_nazz NagihanAfra benimde 31 haftada 1876 doktor bana da normal çok iyi demişti bakalım 32 haftadayım şuan 1 hafta sonra gidicem kaç kilo olmuş bu haftalarda çok fazla kilo alıyorlarmış
Beyza_nazz NagihanAfra benim ilk nst 29 haftada olmuştu idrar yolu enfeksiyonu yüzünden tam 1 saat nst kalmıştım tansiyon takibi de istemişlerdi. Bir bakımdan çok güzel nst bir bakımdan çok zor yani uzanıp yatıyorsun bel agrilarinn varsa eğer daha çok ağrıyor 😑
nilsmother Zeyyno_ 19 Ken kız gibi demişti öncesinde göstermedi bıdık🤦🏻♀️ yarın görseterir inşallah bizimde
hulya1406 Zeyyno_ 35+2 yiz bugün.34+5 ye gittik 2947 gr dedi.🙏☺️3 olmuşuzdur heralde.☺️Birazcık önden gidiyor dedi doktorumuz.
NefesDeniz Zeyyno_ Yaaa böyle okudukça aşırı heyecanlanıyorum 🤩 Ben henüz 12 haftalık olduğum için bugünleri merak ediyorum açıkcası hepinize maşallah inşallah herşey dilediğimiz gibi olsun 😍
Zeyyno_ NefesDeniz Amin amin İnşallah Emin ol zaman su gibi geçiyor gün gelck sende gün saymaya başlicaksın🤗
Zeyyno_ Beyza_nazz Aynn öyle sanırım ben tahmini bgün 1800felan der demiştim çok Şüküür 2kiloya girmişiz 🥰🥰🥰🤲🤲🧿
Ayseozmenucar 20.haftada renkliye girecem erken olmuyor dimi 21 de girmemi gerektirecek bir durum yok sanırım hani daha iyi görünür falan durumu olmaz sanırım
Beyza_nazz Ayseozmenucar hayır olmuyor ben randavu bulamamıştım perinatoloji için geç kalmıştım doktor bana haftasında daha net görünüyor herşey demişti yani geç gidince herşey daha iyi görünür diye düsünmeyin dedi o haftalarda bakılması gerekenler var demişti
Zeyyno_ Ayseozmenucar Bana doktorum 23+2de girmem için 2ay öndeceden sıra vermişti 23+2de ayrıntılı ultrasona girdim 🥰🤗
Beyza_nazz nilsmother bende aynı senin gibiydim 19 da bana da öyle demişti doktor bir daha ki gittiğimde kız olduğunu öğrendik hadi hayırlısı olsun 😊👼
Zeyyno_ nilsmother İnşallah 🤷🥰 Ben zaten 16da cinsiyeti öğrendim 17de alışverişlere başladım dha yeni yeni bitiyor eksiklerimiz🤗🧿😍🥰