Doğumum oldu kızlar çok güzel bir meleğim oldu epiduralı kesinlikle öneririm hiç ağrı sancı çekmedim ama doğumum zor oldu bebeğim aşağı inmedi kesi atıldı vakumla çekti doktor ama iyiyiz şükürler olsun Rabbim isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın doğum bekleyenleri de bir avazda kurtarsın 🙏🥰😘