Esraaelisa1 erkek canım benimki senin? 30. Haftada gittiğimde dönmüştü perşembe kontrolüm var bakalım ne diyecek pozisyondan da kilolu görünüyor olabilir dedi, ben kendim sordum eğer 4 ü geçerse normal doğurabilir miyim diye oda zor olur dedi ama haftaya bi bakalım dedi inşallah kendiliğinden gelir bu hafta yada önümüzdeki hafta. Benim inanılmaz adet ağrısı gibi ağrım var ya 😭 dün doktora gitmeyi bile düşündüm