Esraaelisa1 sen bence hiç bişey yapma o kendiliğinden geleceği zamanı bilir simdiden açıklığın varsa rahat rahat normal doğurursun. Suyu iyi , kilo alımı iyi , açıklık var neden sezeryanı görüşeceksin ki? Ben ne çatı muaynesi yaptırdım kızımda ne doğum konuştum 38+4 te nişanım geldi 3400 kilo 2 cm açıklık 3 saat suni ile normal doğurdum gecesi hastaneden çıktım