Eta21 Size güveniyorum kızlar çünkü ayıtpır söylemesi eşimle yaklaşık 1.5 aydır ilişkide yaşamıyoruz belki vücudum hassaslaşmıştr çok acır diye korkuyorum
Beyza_nazz Eta21 hiç korkma bende yaptırdım muayne hiçbirşey olmuyor inan 2 parmakla bakıyorlar hicbir acı hissi duymuyorsun gerçekten eğer kendini fazla kasmazsan hiçbirşey olmaz korkma
DilaraEsma72 busra1708 anladım belki de o yüzden dediğiniz gibi .bugün kontrolüm var yapıp yapmama durumuna göre bende sorucam 😊
ipekayan Eta21 Evet canım benim 41. Hafta olduğu için bilerek baskı yaptı biraz belki açılma olur diye dün kanamam oldu. Bugünde baktı tekrardan çok şükür bugün olmadı. Ağrı ise kişinin vajina yapısına ağrı eşiğine göre değişebiliyor.
Eta21 Peki açık olan kuzlar sizce pantolon mu elbise mi giymeliyim çatı muayenesinde pantolon veya tayy giysem komple altı soyuypr muyum yoksa yarıya kdr mı indiriyoruz
Bbuse34 Eta21 elbise giymelisin çünkü tayt yada pantolon giyersen tamamen çıkarman gerekir bide son haftalarda zaten zor oluyo eğilip çıkarıp giymek
rose90 Eta21 ben özele gidiyorum kendi odasının içinde bir kucik muayene odası var orda çatal var bana oraya yatırıp baktı