Ay vallahi kalbime inecek 3 hafta önce randevu almışım üç haftadır yarını düşünüyorum 😃 bazıları knaama oluyor lekelenme oluyor yazmış okudum yorumladı ödüm kopuyordu zaten normal doğum mu yapacam sezaryan mı doktor yarınki çatı muayenesinden sonra kararlaştırırız dedi ama normalden de çok korkuyom