İkisininde yenidoğana uygun emziği var ben daha önce dar ağızlı olanı kullandım iki çocuguma da gayette memnundum hatta bu sefer biraz değiştirmişler şeklini falan dar ağızlı cam olanda yenidoğan bulamadım hep geniş ağızlı olanlarda vardı yada plastik gibi olanlarında vardı dar ağızlı oyuzden mecburen genis ağızlı olanı aldım bunuda tecrübe edicem bu sefer 😁 Cam olanı dar ağızlı biyerde gördüyseniz bana da söylerseniz çok memnun olurum hatta hemen alırım çom aradım bulamadım 🙈