zhr38brhn oooo bu kişinin bünyesiyle alakalı belirtilerin hepsini ds yaşayabilirsin hiç birini de şuan 4 aylık hamileyim ve 1 kere bile kusmadım (maşallah) belirtilerin neredeyse hiç birini yaşamadım diyebilirim sadece kasık ağrım vardı.. Geçen hafta kızımız olucağını öğrendik çok şükür rabbim herkese kalbinizden geçeni nasip etsin inşallah böyle şeylere inanmayın 🎈