Merhaba arkadaşlar ✋🏻 Öncelikle Rabbim herkesin gönlündeki ni hayırla sağlıkla versin 🤲🏻 Geçen gün bir muhabbette hamileliğin ilk aylarında bulantın olmazsa oğlun eğer bulantın olursa kızın muhabbeti geçti 😂 tabi ilk çok güldüm ne alaka filan dedim ama hiç bulantısı olmayan bir arkadaşımın oğlu olacağını duyana kadar 😂 aynı şekilde hamileliğin başından bu yana bulantısı olan arkadaşımında kızı 🥰 başına anlattığım durumda gelen olup tutatn varmı ?