demioz Rehile ilk gebelikte normal canım 20.haftalarda hissedersin ama endişeni anlıyorum ben de 19.haftada henüz hissetmediğim için doktora gitmiştim içim öyle rahatlamıştı 😄
Rehile Aysn6767 bendede bi kere oldu ama sanki üşütürsün karnında bişeyler kımıkdarya öyle sbh olmuştu bidahada olmadı😔😔😔 Siizndemi ilk qebelik
gulser53 21+4 olduk benimde öyle belli beliirsiz diğer annelerin hissettiği gibi tekmeler havada uçuşmuyo yani🤗doktorumda 22 haftadan sonra hissedersin dedi bende çok kafama takıyorum çünkü
Tugceasl _Ftma_ doğru kimisi erken hisseder kimisi geç bu bünye ile alakalı bi durum bende çok net değil ama hissediyorum tekmelerini 5 aya yeni girdim
imerveg Tugceasl benim de 16+6 ve dünden beri ara ara hissediyorum el ile hissedilmiyor tabi ama icerden minik bir dürtü gibi atıyor gibiii🥰
birtosbikannesi Rehile canim daha erken bnmde ilk 23 e kadar yolu var korkma hic ummadigin anda hissedipsun
Rehile birtosbikannesi İnşallah Korkmak feğilde Her kes tekmeler yiyoo 17 18 de ben hiss etmeyince Değişik oluyo
birtosbikannesi Rehile biraz kilonuz varsa karin kaslarimizda sıkı oluyo ilk hamilelik oldugundan onyüzden hissetmioruz 23 de hissettim myle diyim hissedincede sürekli olmuyo 1 gün oynuyosa 2 gün hissetmiorum
Gizemlimmio Rehile Benim de ilk gebeliğim 22. haftada hissetmeye başladım. 25. Haftadayız şimdi kıpır kıpır annesinin kuzusu maşallah 🧿😌 Merak etmeyin daha erken o zamanlarda ben de ufacık bişey bile hissetmiyordum.
_Ftma_ Rehile yarin konrtollüm var sorcam normalmi diye ben hissediyorum ama öyle tekme degil ellimi karnima koydugum zaman balik gibi kayiyor gibi ama oda her zaman degil
_Ftma_ Rehile benim bi arkadasim 6 aylik oödu bebegi öyle hisseti karin kaslari cok güclü olabiliyormus