banuuyusuf Fyyzzynp benim bu dediklerinden sadece bel ve sırt agrım var böyle bıçak gibi bide kasıklarıma gelip gidiyor ya
banuuyusuf RabiaKURU amin canım inşallah hergün gidiyorum kontrole ama yatıralım falan demedi bekliyorum hareketlerini takip ediyorum
Havvamurat banuuyusuf kilodan korkmayın benim ilk oğlum 39+2 de 3820 gram çok kolay doğdu. Şimdi de 38+6 yim 3860 gram 41e kadar bekleyeceğiz. Doktorum özel ama normal doğum yanlisi
banuuyusuf Havvamurat ya ilkini normal yapmışsınıs ne güzel insallah benimde kolay geçer biraz korku var ama yapcak bişe yok bizde bekliyoruz bakalım ne zaman gelr
Aselmomy banuuyusuf bnmkide som 3 haftada fırladı böyle 😀ewet ilk doğumum normal oldu iri olmasına rağmen 🥰bu nasıl olcak bilmiyorum bekliyoz bakalım
Aselmomy banuuyusuf çok çok kolaydı diyebilirim sancı hiç hissetmedim suni bile ama ıkınma sorunum oldu ondada doktor bastırınca çıkıverdi 😀
Beyazbulut34 Benim az önce nişanım geldi. Çok az hafif pembemsi. Adet ağrıları gbi ağrılarım oluyor . Arada kasılmalarım oluyor ama düzensiz . Sizce bugün doğurur muyum
banuuyusuf Beyazbulut34 yaaa darısı başıma bebek hareketlerini takip et bence yada acile bi görün evde sancılarımı çekmek istiyorum de
Beyazbulut34 banuuyusuf sabah ağrım vardı hafif suan yok , inşallah gece başlar sancım sabah doğururum 🤪🤭 inşaallah en kısa zamanda hepimiz doğururuz
mom101 banuuyusuf 38+4 yalancı sancılarım çok ama doğuramıyorum artık 2-3 haftadır yalancı sancılarım var
Selcanecrinn mom101 canım benimde yalancı sancılarım var 38 den beri geçmeyen adet ağrım var ama nts de 0 sancı var şuan 40+2 yiz hala doguramadim birde 2 hamileliğim