Vallaha doktorunuz sezeryan diyorsa benim gibi normale zorlamayın sakin. 4 kilo 55 cm dogdu 14 gunluguz doktor dedi bebek iri ilk doğumun kanala girmez girse de kanalda kalır vakumla çekeriz çocuğa bir şey olursa sorumluluk almayız dedi 39+5 de sancim geldi pazartesi günü 6 ekimde 8 ekimde planlı sezeryana girmeyi kabuk etmiştim ama akşam 10 dan sabah 7ye kadar kendi sancimi çektim en son 4 dk ya bir düşünce acilden giriş yaptırdık saat 12 ye kadarda odada çektim şancı 14 saat sonunda 3 cm acilmam oldu ne şu ne nisan geldi nede çocuk kafasını kanala soktu 14 saat şancı çektiğim ile kaldım inanın. Hiç ne kendinizi ne bebeğinizi yorun çünkü gerçekten bebek kendi karar veriyormus