Günaydın kızlar 🥰 ben 8 haftada ultrasona gittim 9 dedi 10 haftada gittim 11 dedi 😁 kafam çok karıştı acaba neden 1 hafta önde çıkıyor şuan 13+6 günüm kesin şimdi gitsem 14 diycek yani her doktordan geldiğimde telefonumdan adet günümü geri çekiyorum ki doktorla aynı günleri takip edelim diye. Sizce bu ne anlama geliyor?