Tugce38 esraizmirli eşki genelde tatlı yiyemiyorm normalde çikolata için ölürdüm simdi karsımda biri yesin midem bulanıyo
esraizmirli Tugce38 bende tatlı yiyorum canım tatlı çekiyor bakalım cinsiyetlerimiz farklılık gösterecekmi ☺️
Tugce38 esraizmirli gecen arkadasımın doktoru keseden tahmin yapıyoruz demis top gibi yuvarlaksa kız oluyo genelde fasulye seklindeyse erkek oluyo dems bizimki fasulye seklinde erkek die düşünüyorz allahım sağlıkla kucagıma versin de kızımda oğlumda basımın tacı ❤️😍
esraizmirli Tugce38 benim kesem yusyuvarlak ama doktorum erkeğe benziyor dedi bakalım bu teori tutacakmı 3 hafta sonra size yazacagım😂
Tugce38 esraizmirli kesin yaz bekliyorm bende haftaya çarşamba 2 li test için gidicem belki görürüz dedi bakalım nolcak
cilemuslu Benim ilk gebeliğimde kızımın kesesi yusyuvarlaktı şimdi 2. Gebelik fasulye şekilde 1 hafta sonra gidicem bakalım inşallah bende cinsiyeti öğrenirim 🤗
mhbbbera esraizmirli öyle birsey yok bende ya suan stabil herseyden yiyorum yenice annem. Tursu kurdu kokusu beni benden alıyor😍 tatlı da yiyom maşallah🤷🏼♀️😂 bakalım nolucu
Feyza- Minisinannesii bebeğin pozisyonuna göre görülüyorsa doktor net olmamakla bitlikte bir tahminde bulunuyor benim arkadaşım 2.5 aylıkken cinsiyeti öğrendi ama ben 16haftamda net öğrendim 14te tahminde bulunmuştu