MeliSeliMelih esraizmirli Dr.Banu Çiftçi’nin uygulamasında 11.hafta ( 10 hafta 0-6 gün ) aynen bu şekilde olarak gösterio ve diğer haftalarda hep bunun gibi acaip kafamı karıştırıo 😂
esraizmirli MeliSeliMelih 10+6 günlüksün yani artık 11 haftalık diyebilirsin yaş gibi düşün yıl olarak giriyosun ama ay olarak girmiyosun😂😂
Seher112 Bireylulmasali 12 hafta 2 günlüğüz ben hala ara ara kusuyorum … dr cinsiyete büyük ihtimal erkek dedi … çok şükür ikili taramamızda temiz çıktı
Bireylulmasali Seher112 maşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz 😍 beni de cuma günü ikili test için çağırdı inşallah iyi şeyler duyarım
Seher112 Bireylulmasali Amin İnşaAllah sağolun içinizi ferah tutun güzel olacak herşey iyi düşünmek lazım
esraizmirli Seher112 ben hiçbişey anlamıyorum valla hamilelikten 10+6 günlükken doktorum erkeğe benziyor ama emin değilim çok küçük yanılıyor olabilirim dedi işte 3 hafta sonra gidicem tekrar ☺️
Tugce38 esraizmirli eşki genelde tatlı yiyemiyorm normalde çikolata için ölürdüm simdi karsımda biri yesin midem bulanıyo
mhbbbera esraizmirli öyle birsey yok bende ya suan stabil herseyden yiyorum yenice annem. Tursu kurdu kokusu beni benden alıyor😍 tatlı da yiyom maşallah🤷🏼♀️😂 bakalım nolucu
Tugce38 Bireylulmasali yarın 12. Haftaya giriyorum dün bebegimi gördüm cok harakrtliydi bacagını uzatıp yatıyodu doktor maşallah cıvıl cıvıl dedi renkli ultrason resmi vercekti ama bebeiş saklandı haraketli oldu için olmuyo dedi cok mutluyum çokk mide bulantısı ve bel agrsı cabası 😂
Tugce38 Minisinannesii canım dün doktora gittik şuan belli olmaz dedi bazen erkek diyoruz ama kordon yanıltıyo dedi
Asi_0658 ben bugün 12+1 oldum hem ikili test için gidicem hemde insaallah cinsiyet öğreneceğim ilk başta dur su aserdim ama hergun tatlı aseriyorum mide bulantılarım kesildi bel ağrılarım var sadece