EmineGneDemir Berra benimde 32. Haftamda nstde sancım çıkmıştı ciğer geliştirici iğne ve adalat verdiler hastanede şakın 33+4 teyim sancım çıkmadı bidaha nstde nasip bakalım kaçıncı haftaya kadar dayanıcak
Berra Ebruslgn ara ara bel agrım oluyordu. Bır gece şıtdetlendı bacaklarıma vurdu hastaneye güttüm 1 cm açılmam olmuş