Berra 32+5 sancıyla hastaneye gıttım 1 cm acıklık vardı. Doktorum 37 kadar gıdersın dedı. Boyle olupta zamanında doğan oldu mu? Bebegım cok mınık korkuyorum. Ve kafası kanala yerlesmıs durumda.
mom44 Berra bende 36 hafta salı günü 1.5 cm denildi hala evdeyim bi sıkıntı yok nst temiz çıktı istersen yatıralım dedi evde bekleyeyim dedim ama gelen giden yok cann iş yapma yat sürekli kendini kasma sancını falan başlatırsın
Oglununannesi Berra arkadaşımın 35 de öyleydi 40 ı geçti öyle doğurdu kız ilk erken doğuracam diye korkuyodu bebiş sonra gelmek bilmedi sürekli dinlen canım
Berra Emine55 hiç sancım yoktu arada belım cok agırıyordu ayakta durunca . Ayniden bı gece sıdetlı bır Ağrı yaşadım
Nisanurr Berra canım bende adalat kullandım 29dan beri 37ye kadar geldik çok şükür bıraktık bu hafta gerçekten kuvvetli bir ilaç ben faydasını gördüm inşAllah senide getirir 37ye kadar
Berra mom44 doktor bol bol dınlen dedı . Bende öyle yapıyorum. Ins 36 ya kadar gelseydı korkmazdım bukadar
Berra Nisanurr bana doktor yazmadı sadece yatısım yapıldıgı gun 2 tane verıldı. Bugun nstye gırdım yazmadı bısıy.
Berra [bilinmeyen] allah razı olsun pekı kahverengı akıntı oldumu alttan muanede 1 gün geldı durdu bugün yıne bıraz geldı
Berra [bilinmeyen] benım ablam ebe o bır gün önce 1 defa muamele ettı o gün gelmıstı 1 gün gectı bugün yıne geldı. Acaba bebek kanalda baskı yapıyor ondanmıdır
Betulll Cnm fitil vermedilermi ? Bende 26 haftalikta 3 cm aciklik vardi 33 haftaliga kadar dayandi minigim dunya meraklisiymis geliverdi :-) korkma cnm bol bol dinlen uzan
Berra Betulll hayır cıger gelıstırıcı 2 ıgne yaptılar ve adalat dıye yatıs yaptıgım gece 2 hap verıldı okadar
Ebruslgn Berra canım geçmiş olsun öncelikle allah yardimcin olsun. Sancıları tarif edebilir misin ben de 33 haftalik hamileyim kasilmalarim ve ara ara sancilarim var tarif eder misin?
Berra Ebruslgn ara ara bel agrım oluyordu. Bır gece şıtdetlendı bacaklarıma vurdu hastaneye güttüm 1 cm açılmam olmuş