DidemYldrm ZeynepKara annelerine çekerler inşallah bizim bebişler 😅 babası 4 kg doğmuş o da biraz tombik sanki 😅😅
ZeynepKara DidemYldrm hey maşallah 😂 eşimi evde doğurmuş kaynanam kilosunu bilmiyorum ama kafası büyükmüş 🤣🤣 bizimkininde kafası büyük aynı babası 🙈
DidemYldrm Ftm allah yardımcın olsun ben sezaryen istediğim halde 4 kg doğsa nasıl doğar acaba diye düşünüyorum 😅
ipeksfr DidemYldrm oy maşallah . Bende en son gittiğimde gramdı . Kilo olduğunu duymak istiyorum artık 😍😍
DidemYldrm ipeksfr bende en son 23+6 da gitmiştim canım 650 gramdı artık bende kilo duymak istiyorum 1250 falan olmuştur inşallah
merry8y DidemYldrm ben tam 28+0 da gttiğimde 1400 gr 42 cm di canım ☺ doktor boyunun uzun oldugunu söylemişti kilo sanırım normal,32 de kontrolüm var merakla bekliyorum 🙈
merry8y DidemYldrm söyledi canım 32. haftadan sonra 2 haftada bir dedi bu zamana kadar hep ayda bir gittim. sanırım 32 den sonra nst kontrolleri başlayacak
DidemYldrm merry8y bende ayda 1 gidiyorum Canım bakalım bizim ki ne zaman 2 hafta da bir gelin diyecek benim de tahminim 32 den sonra der gibi