melekkizim_00 canım çektirmeden önce bilgisizdim çunkü hiç deneyimim yoktu aynı senin gibiydim ilk önce özele gittim hangi dr. İstiyosam onun adını verdim hasta yatışa soru sordu anestezili mi istiyosun diye evet dedim dedi git ilk önce bi doktoruna sor uygun mu doktoruma gittim sordum 12. Bucukta uygunum dedi anestezi icin belge imzaladım bitane hasta yatıstan ücreti vermistim zaten sonra biraz bekledim tabi sonra röntgen yerine gittim beni hazırladılar alt tarafımı ful çıkardm koydum masaya ayaklarımı doktor geldi hemen ordada damar yolu açıldı ama 8 saat öncesinden bisey yiyp icmiyceksin yoksa kusma ihtimali oluyo bu arada düsün kateteri bile anesteziliyken takmıslar sadece uzanıyosun yani😂sonra anesteziyi verdiler benim kafa gitti bi tavandaki lambayı hatırlıyorum uyanmısım sonrasında gozlerim açık biseler demisim ama o bolum bende yok hatırlamıyorum yani😂biraz saçmalamısım sonra odamda uyandm annem ve kardesim basımdaydı yanında birini gotur yani anestezi olunca sıkintı uyandıgımda adet agrısı gibi agrı vardı bide kan ve verdikleri ilac gelmisti giderkende ped ve iç çamaşır al canım şu an hic agrım yok uyanınca agladm ben sonuçlar çıktımı kotu mu diye kafa guzelya tabi😂😂😂radyolojideki kız normal gibi gorunuyo dedi yinede doktora sor dedi doktoru bulabilene ask olsun tabi😂😂bu arada bendede pko var kuzum