Yarim_Kilo_Kiyma sssonsuz Abartmış doktorunuz. Haftada biz 2800 gram idik doktor grafik göstermek çok iyi dedi hatta, 36. Haftada gittik hiç kilo almamış aynı kiloda idi , arada bebeğin kilosu durabilir dedi nts de sancı yok ise, suyun var ise sorun değil dedi . Birde neden herkes kilo için mukayeseye giriyor anlayamıyorum açıkcası 🙄
sssonsuz Yarim_Kilo_Kiyma yok kuzum muakese değil İnan ki benim ablamın oğlu da 2800 doğdu masallah çok sağlıklı ama işte insanın canı sıkılıyor da fikir Almak istedim 🙏 rabnim bizlere bağışlasın evlatlarımızı 🙏🙏
Yarim_Kilo_Kiyma sssonsuz Can sıkılmasın , bebek kilolu olunca sağlıklı olunmuyor . Rabbim hepimizin çoçuklarına sağlık versin , hayırlısı ile kucağımıza almayı nasip etsin
sssonsuz Yarim_Kilo_Kiyma doğru söylüyorsun allah razı olsun içini ferahlattınız kızlar iyi ki vardınız 🙏🙏❤️