Benimde 33+2 sırtım ve belim benimde çok ağrıyor bu sabah bi ıslaklıl şikayeti ile doktora gittim sıvıdan mı gidiyor diye birsürü inceleme yaptılar herşey normal dediler ama yinede biraz korkuyorum Kilo 2 kg boy 42 Cm herşeyi hareketleri çok normal dedi doğum pozisyonu almış dedi ben daha fazla tedirgin oldum inşallah erken doğmaz