Ceylannn ben devlete hiç gidemedim çünkü riskli bir gebelik geçiyorum, serklaj olmak zorunda kaldım, hep yatarak geçiriyorum hamileliğimi ve doktorda değiştiremedim bu yüzden. Ama böyle bişey olduğunu bilseydim giderdim muhakkak yinede yakın zamana randevu varsa kaydım yapılsın. Özelde doğum yapmayı düşünüyorm ama ne olacağınıda bilemem tabii. Teşekkür ederim ☺