Ceylannn Eğitim seviyesi kişilik karakter analizine nasıl geldiniz anlam veremedim bende.Doğrudan benim karekter kişilik ve eğitimime laf ediyorsunuz ,benim yorumuma sizinde katılıp sonra bunları bana yazdığınıza göre.Pardon da benim ettiğim 2 kelamla benim eğitim seviyemi karekterimi çözüp fikir sahibi olabileceğinizi zannetmiyorum.Keza bu o kadar kolay olmuş olsaydı psikologlar yıllarını vermezdi.Yapılan 3-5 yorumdan kişilik hakkında fikir sahibi olup analiz yapabiliyorsanız bravo.Sağlıkçı olmanız bir şey değiştirmiyor malesef zaten alakanız yokken doktor hastane ile ilgili karşılıklı yorumlaşırken konuya bir anda dahil olmanızdan sağlıkçı olduğunuzu anlamamak zor değil.Ama üsluptan söz ediyorsunuz bana tırnak işareti içine alarak yine net belli etme çabalarına girmişsiniz 😁 ve yorum yaparken karşınızdaki insan hakında zerre bilgi sahibi olmadan varsayımlardan yola çıkarak ilginç bir tutumda bulunuyorsunuz.Asıl ilginçlik burada.Bence eğitim kişilik karakter analizi yaparken bunlardan fikir sahibi olmak için çabalarken kendi konuşma tarzınıza da bakın.Biraz tepeden bakar gibi bir hal ve tavıra bürünüyorsunuz.Ki benim ne vasıfta olup nasıl bir eğitim ve donanım sahibi olduğumu bilmeden.Sınıflandırma yapmıyorum ama bir sağlıkçı da tepeden bakıyorsa insanlara ( sizin tavrınız bunu yansıtıyor ) yazık benim ülkemin hasta insanlarına 😒 Kaldı ki konuyu nereden nereye taşıdınız.Ben başka bir kişiye birşey söyledim , siz gelip benim karakter ve eğitimime kadar laf ettiniz.Bence başkalarından öte kendi kişilik ve karakter analizinize bir göz atın 👍🏼