Hllgl yok zaten gebe kaldıktan sonra cem bey 1 kere muayne ediyor sonra istediğin doktora devam edebilirsin diyor. Evimize de çok uzak zaten oraya gidip gelmem sıkıntı olurdu. Kendi semtim de güvendiğim bir doktora devam ettim. Ama 12 haftalık olana kadarr cem beyin verdiği ilaçları kullandım. Cem bey o şekilde söyledi. 12. Haftadan sonra doktorumun verdiği vitaminlere devam ettim