NilgulDemrl Ağızdan alınca yan etkisi daha çok etki ediyor uyku filan gibi. Ben ağızdan aldığımda da öyleydi doktor artık vaginal demişti. O sırada 11-12 haftalık gebeydim.Rahim ağzı kısalığım var.Bu gebelikte dikiş atılmadı.İlaçla devam.Sabah akşam vaginal kullanıyorum. Şuan 24 haftalığım. Çok yatmak mümkün olmuyor, 2 yaşında bi oğlum var.Yatabiliyorsanız yatın.Çoğu kadının gebenin çeşitli durumlarda kullandığı bir ilaç.