Bende 13 haftadan beri kullaniyorum suan 20 haftaligiz. Benim kanamam yoktu sadece ultrasonda rahimde kasilmalar gördü. Oysa benim agrim bile yoktu. Bebek tehlikeli duruyor dedi rahim baski yapmış dedi. Sabah aksam kullaniyordum fitil olarak . Doktor icersen bulanti bas donmesi yapar ama fitil olarak kullanincada yatacaksin bi saat dedi sabah yatarken bide sabah erken saatte uyanip atip tekrar uyuyordum. Ama ped kullanman şart .