Leylaaa38 canım bende tüp bebek tedavisi ie hamile kaldım. kilo almadım ama yumurta toplama işleminden ve transferden sonra karında şişlik oldu elbette herkes de olmuyor ama olanlarla da normal görülüyor. Transferden sonra test gününe kadar sakın devamlı yatma asıl şişmene neden olan süreç tam olarak orası. Ufak ufak yürü hareket et aksi bir durum olmazsa ,doktorun söylemezse , dışarıyı dinleyerek devamlı yatma 😊