Leylaaa38 Kızlar duydum ki tüp bebekte ki vurunduğumuz iğnelerden İnsan kilo alıyormuş göbek vs acayıp şişiyormuş doğru mudur? Doğru ise geri gidiyor mu ya zaten acayıp kilo aldım kilo vermek istiyordum aslında tüp bebekten önce ama olmadı maalesef… 😖
Meva-annesi Leylaaa38 canım malisef alıyorsun sonu guzel olsun da herseye değer 37.haftalık hamileyim hic önemli değil kilo
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 ben ikikere tedavi oldum tup bebekcnm ama hic kilo almadim ilaclardan ignelerden falan 😊
zeram Leylaaa38 igneler kilo yapmaz , tup bebekte transferden sonra ozellikle bircok kadin hem besleneyim hem de cok hareket etmeyeyeyim dediginden dogal olarak kilo aliniyor.
Mkgnao Leylaaa38 ben tüp bebek için ilaçlardan hiç kilo almadım. Sadece yumurta toplandığında 2 gün şişkinlik olmuştu sonra geçmişti
Leylaaa38 Meva-annesi kaç kilo aldın? Ve hayırlı olsun inşallah sağ sağlim alırsın kucağına canım🤲🏻❤️
Babytomss Leylaaa38 bende tüp bebekle gebe kaldım kilo değilde benim gaz gibi şişkinliğim oluyordu şükür kilomda oynama yok canım
Seyda83 Leylaaa38 ASLA GRAM ALMIYOSUN ALINIYO DİYEN BAZI ŞEYLERİ ATLADIĞI İÇİN İĞNELER YAPIO SANIYOR.BESLENMEYE YÜKLENMENİN Bİ ANLAMI YOK VE BOL SU.Kİ BU HER ZAMAN İNSAN HAYATININ DÜZENİNDE OLMALI..ASLA ALINMIYOR KİŞİDEN KİŞİYE DEĞİŞMİYO YANİ DOKTORLAR SÖYLÜYOR KİLO YAPMAZ DİE
Hazalveannesi Leylaaa38 Canım 3 kez yaptırdım tüp bebek kilo iğnelerden almiyosun iğne sadece şişkinlik yapiyo kilo transferden sonra güzel yeyip hareketsiz oldugun için aliyosun
mercimeginanne Leylaaa38 tüp bebek için kullandığım da bn diyetteydim o sıra kilo vermem devam ediyordu.
Elbet-birgun-kavusacagiz Leylaaa38 ikincisi tuttu canm ama kaybettim. Yeniden baslamayi dusunuyoruz insallah saglikli nasip olirbu sefer ♥️
Hazalveannesi Leylaaa38 Canım ben hamile kaldım 2.5 aylık gebeydim karnım 7 aylık gibiydi 3 4 ay sonra gitti