ysmnnnn Zsnbr insallah dusmustur guzel haberler alirsin bende her kontrolde muhakkak baktiriyorum simdi 27 haftaligin cok sukur suan bir sikinti yok ama zaten 30 dan sonra baslamisti gecen sene🥺 allah hepimize saglikla kavusmayi nasip etsin
Zsnbr ysmnnnn benm 14 ten beri var canm ama doktorlar hc üstünde durmadı bu aylar olmaz diye meğer varmış ilaç başlamam gerekiyormuş 🤦🏻♀️ Ama hayırlısı bundn snrasına bakacaz
ysmnnnn Zsnbr benimde onc3sinde vardi hafifnhafif ama dr hep geriliyor derin normal dedi ya da sampuanini degistir falan dedi ilgilenmedi sonrasinda dayanilmayacaknhale gelince bakildi