Zsnbr Hala kaşıntısı devam eden var mı acaba? İlk kullandığım gün kaşıntım azaldı ama bu 4. Gün olcak acayip kötüyüm geceden beri yatmamışım deli gibi kaşınıyorum cuma günü kontrole gidicem değerlerin düşmediğini mi gösteriyor bu
ysmnnnn Zsnbr gecen seneki gebeligimde bende kullandim 10 gun kadar ama kasintilarim azalmis ve kesilmisti onunkullanirken vitamin ve kan ilacini kesti dr degerlerim.normale dusunce ursofalki da viraktim zaten 34. Haftadaydim
Zsnbr symslmz işte o değerden snra ilacı verdi günde 3 tane alıyorum cuma tekrar baktıracaz ona göre. Sizde de var mıydı
symslmz Zsnbr yok benim 70lerdeydi kolestaz demediler yavas yavas 40-45 seviyesine geldi alt değerlerim. 28 haftalığım
Zsnbr ysmnnnn çok iyi ya erken olmamış en azındn. Peki ilaçlara rağmen kaşıntın durdu mu yksa sdce değerlerin mi düştü
ysmnnnn Zsnbr kasintim da gecti degerlerim de normale dustu sıkı takip ettik canini sikma ursofalki kullanmaya devam et enginar yemistim.bolca
Zsnbr ysmnnnn Bn yarın tahlil vercem bakalm bi düşmüş mü 🤦🏻♀️ Enginar yemeyi düşündüm de tazesini bulamadım bi türlü yarın gelcek enginar ona da başlıcam inşallah düşmüştür de enginara da başlarım kacıncı haftandasın
ysmnnnn Zsnbr insallah dusmustur guzel haberler alirsin bende her kontrolde muhakkak baktiriyorum simdi 27 haftaligin cok sukur suan bir sikinti yok ama zaten 30 dan sonra baslamisti gecen sene🥺 allah hepimize saglikla kavusmayi nasip etsin