hhb53 36+1 den merhaba bugün sezaryen günümüzü aldık çok şükür. 30 Ekim 37+5 te minik kızlarıma kavuşucam. Dualarınıza talibim Allah hepimizin çocuklarını sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin.
Senemada hhb53 ay ne güzel rabbim sağsalim bebeklerine kavuşmayı nasip etsin sana da banada🙏🏻 Bende ikizlerimi bekliyorum 25 haftadayız 🙏🏻
Sltn01 hhb53 sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallh. Bi benim doktor 39 da alacak sezaryena galiba 😂
hhb53 Senemada İnşaAllah sende bu günlere gelirsin canımm bol bol yat dinlen. İkizlerde malesef günlük rütin hayatına devam edemiyosun ne kadar dinlenirsen senin için o kadar iyi. 30ları zor görürüm diyordum çok şükür nasip oldu 36ları görmek
yigitalpinannesi40 hhb53 Rabbim sağ sağlim kucağınıza almayı nasip etsin ☺️Bizde 34+1 olduk sezeryan olacağım ben de alırım günümü insallah 😊
Senemada hhb53 çok şükür canım inşh banAda nasip olur evde başka bir çocuk daha olunca yatıp dinlenmek zor😔
herbiseyim hhb53 oğlumda akrep ☺️ inadı beni öldürüyor 🤭 kızım erkenci çıkarsa akrep olmaz ama olursa da canı sağolsun ♥️
gulumse0611 Hayırlı olsun inşallah darısı başıma hafta çok iyi valla ikizler için 😍🤲🏻 İnşallah bnmde okadar sürer zorluyo sürmicek gibi ama allah bilir inşallah 37 bitiririm 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
hhb53 gulumse0611 Sağol canım kızlarımdan biri aşağıya baskı yapıyor. Bol bol yatman lazım dedi 🤦🏼♀️ Dayanırım inşaAllah
gulumse0611 hhb53 bnmde öyle şuan karnım da aşağıya indi zaten önceden gene böyle değildi ama şimdi tam rahim ağzına baskı yapıyo sanki cız ediyo arada seninde oluyomu arttı hep aşağıdalar bide hıçkırık kasıklarımda zaten