Haticesrkya Gngr_33 genelde karnını okşa ve konus ben öyle yapınca hareket ediyor yada uyuyor sznki bende Arada öyle oluyor endişe yapınca etkileniyor
Tugce_Akgun Defnelokusu sevindim canım senin adına 🌸 inşallah benimde düzelir yoksa dayanamayıp hastaneye gidicem
Derya98 aymira_27 daha erken bende o zamanlar öyle düşünüyodum şimdi 22+5 haftalik olduk ben bile 20 ci haftadan sonra hissetmeye başladım