Tugce_Akgun canım bazen azalabilir yani sana kendini hissettiriyorsa endişelenme ama hiçbir şekilde bir kıpırtı yoksa o zaman istersen bir doktora görün derim.
Bir bardak su iç tatlı bir şeyler ye sol yanına doğru uzan yarım saat bir saat bekle mutlaka sana tepki verecektir. Sakin bir ortamda sessiz bir ortamda ol sadece ona odaklan. Kimi internete yazmış saatte 10 hareket 5 hareket vs ama bence her bebek kendine özeldir amniyon sıvısında bir azalma yoksa veya bebek de bir anomali gelişme geriliği yoksa günde üç beş kere kendini hissettiriyorsa pek de endişelenecek bir şey olduğunu düşünmüyorum.