Melike145334 vallahi pazartesi doğumum olacaktı 38 haftalık oluyordu cumartesi gecesi sancım oldu bizimkiler dedi üşütmüşsün Ocak ayındaydı t
amam dedim sabah kadar yatmdm bide annemlerde kaldm o gün saat
beşte acile gitti kalp atışı yok dedi dünyalar başımıza yıkkldı inanmadık kendi doktorumuza gittik pazar günüydü yoktu acil çağrtrdk malsf evet dedi normal ve özel hastaneydi devlete sevketti normal doğum yaptım sonra dikişlerim tutmuyordu çok kan kaybettim kanım durmadı ameliyata alındım afadrsin Rahime dikiş tutmuyordu anesteziyle diktiler 5 gün hastanede kaldım kanlarla serumlarla kendime geldim 77 ile doğuma girdim 69 ile çktım hastaneden