Oykununannesi55 Fatma3447 30+4 olduk geceleri ayaklarım yanıyor ve şiş sanki tüm gün ayakta durmuş gibi ağrıyor ve hiç dinmeyen bel ağrısı dışında gayet iyim sizin nasıl geçiyor
Fatma3447 Ozgsgr vallah riskliyim çok korkuyorum daha önce 38 haftalık ölü doğum yaptım şimdi gene 30 haftalık gebeyim korkuyorum hazırlık yapmasını….
Fatma3447 Oykununannesi55 vallah bizde 30+ 1 gündüzleri hep uyumak istiyorum hep uyuduğum için ayaklarım çok ağrıyor
Ozgsgr Fatma3447 Allah’ın izniyle sağ salim kucağımiza alalım inşallah evlatlarımızı . Allah yaşatmasın bir daha kucaginiz dolu olsun 🙏
Melike145334 Fatma3447 38 haftalık ölü doğumun sebebı neydı acaba başınız sağolsun sağlıkla alın inşAllah
Baby216 Fatma3447 aynı bende sen gibiyim. Aynı şeyleri yaşamışız canım korkudan en ufak şeyde hastaneye gidiyorum
Fatma3447 Ozgsgr Allah razı olsun canım sen kaç haftalıksın çoğu gitti azı kaldı ama hade baklm hayırlısı
Elmaveannesi Bizde 31+4 olduk. Bel agrisi var sabah kalkinca ayaklarin üzerine basamama var. Arada bir bebek bi yerde toplanıyor şişiyor karnimin bi tarafi. Bide kasiklarima bicak batar gibi oluyor arada 10 sn falan sürüyor. Sizede oluyor mu
Fatma3447 Elmaveannesi bel ağrısı ayak şişmesi üstüne basamamak bendede var ama bebeğin bir tarafa toplansa bile fazla anlmyrm
AysuMine Fatma3447 Bende 30 haftalığım bebeğim geçen haftalara göre daha az hareket ediyor sanki normal mi bu
Fatma3447 AysuMine vallah canım benim de öyle fazla hissetmiyorum korkuyorum acilde bakmıyorlar şerefsizler onun için uzanıcam baklm
2020ARALIK Fatma3447 2 hafta önce filan benimkide azalmıştı hareketleri doktoruma sordum 1 hafta önce gittiğimde yorulduysan ondan azalmıştır dedi. Günde 12 kez hareket etmesi lazım takip et dedi
9ay10gun Fatma3447 Bende 30+2 hamileyim bugün doğru düzgün hic hissetmedim bir iki anca dediginiz gibi büyüdüğü için mı acaba aslında büyüdüğü için daha net hissetmemiz gerekmez miydi kafam çok karisik