ruyam51 Busekrkmz benim de sancıma bakıldı doktor düzensiz dedi çarşambaya kadar bekle dedi büyük ihtimal çarşamba ya kadar sancım olmazsa suni verecklr
Betul61 Canm bende ilk gebeligimde 35 haftalıkken 2 cm açıklık var bugün yarın doğurursun demişti doktorum ama tam 41hafta ya kadar doğmadı 42 haftaya girdikten sonra doğdu minigim o hiç belli olmuyo inan
ruyam51 Betul61 benim erken doğum riskim var rahatsızlığım dolayıyla kardeşim bide şiddetli ağrılarım var
ilknurgamze Rumeysagnc bende 36+2 deyim 3 cm açılma var bebek 38 haftayla uyumlu dedi doğsada sıkıntı olmaz dedi ama yatış vermesi eve gönderdi 🤔
Beyzabzc ruyam51 yaa aynısını dünden beri ben yaşıyorum 36+2 dün gittim acile bel ağrım vardı 2 cm açıklığım varmış doktor eve git 4 saat sonra gel dedi ama sancılarım geçti gitmedim şimdi evdeyim yürüyüş yapıyorum adaçayına başladım bugün 1 bardak içtim bakalım ne zaman doğurucam
Tugcngz Beyzabzc bende 35+4 oldum iş yapınca bnmde bel agrılarım oluyor yarın kısmetse doktorum bakalm bana nediyecek inşAllah acılmam yoktur
Beyzabzc ilknurgamze rahimi yumuşatıyormuş açılmayı destekliyormuş doğumu hızlandırıyormuş o yüzden günde 1 bardak 👍🏻