ruyam51 Kızlar dün geceden belli agrım vardı sancım vardı doktora geldim 2 cm açılma varmış yemeğe gittiler gelsinler Nst de sancıya bakcklr ama şuan sancım yok denilcek kadar az ve çok şiddetli bel ve bacaklarımda agrım var acep ne zaman doğar ki bebek🤔🤔
melay1997 ruyam51 Alllahım hayırlı kolay bi şekilde kucağına aldırsın açıklık olupta bekleyenlerde oluyor burda görmüştüm doktor söyler korkma🤗🤗🤗
Emine_66 ruyam51 canım erken değil mi bide bebeğin küveze girer mi bende 34+5 erken doğum riskim var korkum var rahim ağzım yumuşamış bide kısalmış yarın kontrolüm var doktor ne diyecek bilmiyorum rabbim bir avazda kurtarsın lütfen bilgilendir
Esraugur2310 ruyam51 35+2 yim bugün 2 cm açıklığım var ve cok sancım var doktorum ağrıyı rahatlatmak icin serum takacak eğer iyi gelmez ise doğum icin yatis yapacak kaç gündür cekiyordum agriyi ama artik dayanamiyorum🥺
ruyam51 melay1997 nst’ye gir gel konuşuruz demişti normalde 2.dogumumda suni sancı vermişlerdi 12 saate yakın bi zamanda doğurmuştum
ruyam51 Emine_66 ben kızıma tam 7.ayıma girdim 3 gün sonra korku yüzünden anidenn suyum geldi doğum başladıydı kardeşim 2550 doğmuştu 7 aylıkken çok sağlıklı doğdu sadece 3 gün sarılık geçirdi için hastanede yatıp ışın tedavisi fln oldu 9 . Ayında 4 buçuk kilo olmuştu prensesim şuan 4 yaşında nerden baksan çok şükür bi sağlık problemi yok aksine canavar gibi ilk doğumum pramütur doğum merak ettin varsa sor kardeşim
Emine_66 ruyam51 teşekkür ederim günlerimiz yakın 35+2 aramızda 4 5 gün var rabbim yardımcın olsun doğum olduğu zaman bilgilendir rabbim evladını sana bağışlasın bir avazda kurtul kolay bir doğumum geçsin
ruyam51 hulya_1919 şuan 35+2 deyim kardeşim 2 cm açılma cıktı ilk bebeğime 7 aylık oğluma 8 aylık yapmstm
ilknurgamze ruyam51 bende 36+2yim 3cm açılma var dedi doktor nstde düzensiz sancılar çıkıyor eve gönderdi benide suyun gelirse yada ağrıların dayanılmayacak dereceye gelince gel dedi bekliyorum bakalım 🙏