Ttugbatrn Zeyzey14 benim bebegimde ocak başı gibi doğacak nasipse bende astronot değil de bu tarz bi peluşlu tulum sipariş edeceğim canım aşıya hastaneye filan götürürken bir tane olmalı bence
balyanakoglum Zeyzey14 benim ocak başı. Hm den kalın tulum aldım canım üzerine 1 battaniye de atarım gerekirse yeter bence
Ttugbatrn balyanakoglum ben attım laciverti 🙈 elinize geldi mi ürün acaba rica etsem resmini atabilir misiniz internetten sipariş edeceğim ve kalınlığını merak ediyorum. Bir de ocak başı doğacak bebegim icin kaç beden sipariş vereyim bilemedim 🤔
balyanakoglum Ttugbatrn henüz gelmedi canım bugün gelecek heyecanla bekliyorum 🤗 benimde ocak başı doğacak okuduğum yorumlara göre kalıbı geniş dediler ben 1 2 ay aldım sonuçta ocak şubat iyice soğuk. Mart için de olursa olur olmazsa çaresine bakarım dedim 🤗
Ttugbatrn balyanakoglum aynen yorumlarda baya büyük yazmış herkes bende cok cok kararsız kaldım 1-2 mi yoksa 2-4 mü alayım diye 🤔 rica etsem kargon gelince paylaşır mısın çok merak ediyorum bende henüz sipariş vermedim rengine ve bedenine karar veremediğim için
balyanakoglum Ttugbatrn tabi paylaşırım canım 🤗 benim ilk çocuğum erkek olacak. Belki 1 tane kızım da olur diye bej aldım lacivert erkeğe göre geldi ama sen bilirsin tabi 😊
Ttugbatrn balyanakoglum benimde ilk cocugum ve oğluş geliyor ☺️ Evet haklısın canım o açıdan düşünmemiştim 🙈 kargon gelince merakla bekliyorum yorumunu ve resmini
Essaismail Zeyzey14 bebek bölümünde var canım arkadaşın biri hatta resim atmis size aynı onun bi benzeri ama daha uygun fiyatlisi 69.90 a aldim
zolizo Esin84 Modeline göre değişiyor, ben yukarıdaki bir modeli almıştım 180 liraya. Mont gibi. Yumuşacık içi. Kumaşı pamuklu.
Oglakdorukcum Zeyzey14 kış kış diyoruz da halen hava sıcaklığı düşmedi sonra pişman olmayın acele etmeyin bence