Zeyzey14 kuzum kasımda nasipse doğcak ya yenidoğanda astronot tulumlar biraz zor oluyo diye duydum, şubatda 3 aylık olcak 3 aylık ve sonrasında istersen giydirebilirsin tabi ama bu sefer de mart nisan mayıs yani boşa almış gibi olacak sanki çünkü hemen büyüyolar ya, hani yaşınnagireceği zaman alsan hem ok kış boyunca giydirebilirsin hem verdiğin para ziyan olmaz bence. Benimki de ocak bebeği olucak nasipse, çok aşırı beğenmeme rağmen almadım, ben 3 6 aylık içi polarlı kalın tulumlar varya ondan aldım