Deletedmom360 Tezcansadulla https://imgyukle.com/i/IRBrXs ben bu o testin ilk 10 dakikası. Kopkoyu değil di pik olmuş oluyor mu ki
Tezcansadulla Deletedmom360 sagdaki testi ben kendim yaptm soldaki doktorun bakip yorumladigi test bu dijital olan digeride baska ucuz bir test
Tezcansadulla Deletedmom360 hayirlisi cnm umudum da yok acikcasi 10. Ayim bu artik bikere kimyasal gecirdim yinede allah nasip eder hepimize insallah
Deletedmom360 Tezcansadulla inşallah canım hayırlısı olsın senin için , bakalım ben görcek miyim yumurtlamayı😒
Tugce1803 Deletedmom360 Pko da yumurta istenilen olgunluğa ulaşamadığı için böyle oluyor test yapmaya devam et
Elbet-birgun-kavusacagiz Deletedmom360 hic birinde yumurtlama yok devam edin hergun ayni saatte yapin
Elbet-birgun-kavusacagiz Deletedmom360 siz pkolusunuz pko demek sagliksiz yumurtlama demek yumurtanin buyuyup istenilen boyuta gelmeden catlamasi demek ama ( sagliksiz ) Yumurtlama olsa c cizgisi t cizgisi kadar kop koyu olur. 👍yumurtlama henuz olmamis
Deletedmom360 Elbet-birgun-kavusacagiz teşekkür ederim. Devam edıyorum zaten. Ama o günleri değerlendirdik. Acaba tutma ihtimali var mı
Deletedmom360 Tugce1803 yaptı ama büyümemişler dedi adetten sonra tekrar başla dedi klomene. Bende adet gününe kadar takip yapayım dedim belki görürüm diye